Loading...

Blog

S-ar putea sa-ti fie util si tie
Home / Blog
05Feb
02Mar

5 LUCRURI DE CARE TREBUIE SA TII CONT ATUNCI CAND ESTI EXPOZANT

Participarea in calitate de expozant la un targ reprezinta o alegere pregatita si bugetata din timp, care ar trebui sa intoarca rezultatele asteptate.

  • color emotion guide

Pentru ca aceasta experienta sa nu fie una dezamagitoare sau poate chiar inutila, va recomandam din expertiza noastra de constructori de standuri expozitionale personalizate sa aveti in vedere cateva aspecte, care ar putea sa va ajute la indeplinirea obiectivelor legate de acest eveniment:

1. Intotdeauna solicitati din timp organizatorului de eveniment, amplasamentul standului.

Cu cat mai devreme va pregatiti, cu atat va cresc sansele sa obtineti o locatie care va va avantaja ca pozitionare, dar va poate crea si avantajul “primului client”, astfel ca veti fi pe lista prioritara a organizatorului, cu ocazia urmatoarelor participari. Apoi , cu siguranta veti elimina dezamagirea primirii unei locatii care sa nu va indeplineasca cerintele.

2. Ganditi cat mai devreme conceptul de stand

Pentru ca standul expozitional sa fie in linie cu obiectivul participarii la targ, este foarte important sa nu fiti presat de timp. Un stand expozitional personalizat, care sa fie primitor si sa atraga priviri va avea nevoie de un timp si de cateva luni de pregatire inainte, uneori.

3. Tineti cont de “culorile in marketing”

Mentineti starea de dorinta si urgenta a vizitatorului, folosindu-va de culori care sa dea energie standului dumneavoastra. Daca timpul pentru astfel de “tips research” nu va ajuta, apelati cu incredere la specialisti. Trebuie sa fiti cu un ochi pe tendinte, pentru a putea targeta nevoile potentialului client.

Sursa foto: https://coschedule.com/blog/color-psychology-marketing/

  • color emotion guide
4. Faceti diferenta clara intre rezultate imediate si rezultate pe termen lung

Inainte de a hotari sa participati la o expozitie, incercati sa va definiti in minte si pe hartie, ce fel de rezultate va doriti sa aduca participarea dumneavoastra cu un stand expozitional , rezultate imediate (poate contacte noi pentru follow-up imediat dupa targ, vanzari in timpul si imediat dupa expozitie) sau rezultate pe termen lung ( dezvoltarea unei imagini a companiei/branding pe termen lung sau anuntarea pietei ca existati si sunteti important).

Aceasta claritate intre cele doua tipuri de rezultate asteptate va poate influenta modul in care hotarati sa investiti intr-o participare la expozitie. Va poate determina bugetul, resursele implicate si chiar participarea de mai multe ori intr-un an la expozitie in domeniul dumneaovastra.

5. Nu te intoarce niciodata la un stand nepersonalizat, standard

Daca ai participat cel putin o data in expozitie cu un stand expozitional personalizat , ti-ai stabilit o pozitie in piata evenimentului si in mintea vizitatorului, te sfatuim sa nu faci marele salt inapoi la un stand neprimitor. Factorii psihologici ne imping in general sa ne gandim ca ceva nu mai este in regula, poate de incredere, sau sustenabil in timp. Nu crea un astfel de tipar in mintea potentialului client in expozitie! Poate fi ireversibil.

Speram ca ti-au fost de folos aceste sfaturi si oricand ai nevoie de o participare personalizata la targ, te asteptam pe la noi sa discutam despre ea, sau trimite-ne un email pe office@profiprinting.ro